Nasza oferta skierowana jest do wszelkich przedsiębiorców turystycznych, w tym organizatorów turystyki, PUNPUT, agentów turystycznych, dostawców usług turystycznych oraz podmiotów świadczących usługi hotelarskie.
W ramach przeprowadzanego audytu umów i dokumentacji wewnętrznej, zapewniamy:
- dostosowanie prowadzonej działalności do aktualnie obowiązujących uregulowań odnoszących się do działalności turystycznej, w tym obowiązujących od 1 lipca 2018 r. nowych przepisów:
- ustawy o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych,
- ustawy o usługach hotelarskich oraz usługach pilotów wycieczek i przewodników turystycznych
- weryfikację prawidłowości prowadzonej dokumentacji pod względem uprawnień konsumenta oraz odpowiedzialności odszkodowawczej
- badanie umów pod względem występowania niedozwolonych postanowień umownych (klauzul abuzywnych)
- przedstawienie sugerowanych zmian w celu minimalizacji ryzyka wystąpienia niezgodności z obowiązującymi przepisami
- doradztwo prawne w zakresie stosowania nowych przepisów o turystyce
- 3-letnią opiekę merytoryczną w zakresie realizacji zaleceń i decyzji wydanych przez organy administracyjne
Decydując się na skorzystanie z oferty naszej Kancelarii, mają Państwo pewność, że:
- przeprowadzany będzie przez radcę prawnego – profesjonalnego prawnika, kwalifikującego się aktualnym wpisem na listę Okręgowej Izby Radców Prawnych
- audyt nie będzie ograniczać się tylko do wskazania braków i niezgodności w prowadzonej działalności, lecz obejmować będzie również aktywną pomoc w dostosowaniu jej do obowiązujących przepisów
- wszelkie sugerowane przez nas zmiany zostaną przygotowane z uwzględnieniem Państwa interesu i z troską o to, by ich realizacja nie utrudniała prowadzonej działalności
W celu omówienia szczegółów pomocy prawnej oraz dokonania wyceny sprawy – zapraszamy dokontaktu
Z przyjemnością odpowiemy na każde Państwa pytanie.